I'm back ....

assalamualaikum...
hai peeps ,miss me ??
ok sila mengaku ,suda bersawang blog aku nie ,
last aku update 11 dec 2011 ,ok agak lama jgak aku tgglkan dunia blogging ,
sepanjang aku ta mengupdate blog mcm2 terjadi ,
mengikut entry aku yg lepas2 aku dpt plkn dkt kem bumimas sibu sarawak ,
aku pergi sarawak wei ,best gila ,hehehehe ,

kuching international airport

 perarakan maulidur rasul ,
kem kami juara kalah kem junaco park ,

 dekat rumah panjang philip kayak

 camping dalam hutan

 bersama sama budak sarawak plus jurulatih tercinta
 malam seribu kenangan ,
malam terakhir kami di kem plkn bumimas sibu sarawak

 kamilah budak semenanjung yg dihantar ke sarawak ,
opss tersesat sorg dlm gmbr nie budak sarawak 

 my dormmates ,
rindu dgn korg semua 

 bas plkn 

 tiket flight kami ,
dua tiket bermakna dua flight kami naik 

 dah smpai klia ,
inilah adk beradik sya kt kem ,

ta daaaa ,
inilah saya lpas blik plkn ,
hitam kn ??

inilah nama kem saya ,
saya bangga mnjadi sala sorg ,

ok abis dh korg tgok pic plkn aku ,
bnyk lg sbnr nya ,hehehe ,
dari 1 januari 2012 - 17 mac 2012 ku kat sarawak ,
best wa cakap sma lu ,
aku rindu smua kawan2 aku kt situ ,
ok ,lpas blik plkn ,
bape hari kmudian result spm kuar ,
result aku ta gempak pun ,
biarlah rasia ,
skg mebe2 aku smua dh study ,
9 org dkt matrik ,
4 uitm ,4 politeknik ,1 org kolej komuniti ,
1 org institut mara ,4 org uni swasta ,
6 org f6 ,5 org ta study lg ,
btw skg kawan2 aku smua dh bjaya ,
aku jer msh ta smbung blaja n masih dudk rumah ,
ta thu la nk smbung bila ,
ta de rezeki :( ,
cuma ku nk ckp kt blog nie ,
aku rindu classmates aku ,
hope dpt bkumpul balik ,
btw sorry kpd sape2 yg text aku uw aku ta blas ,
aku memg ta kan blas dh text korg smua ,
JANGAN tny KENAPA n MENGAPA ,
tu sajer coretan aku kt blog hari nie ,
ad masa lg aku update ,
tu pun kalau aku rajin la kan ,
hehehehe ,
kpd anda n anda semua ,
saya nur fateha anuar memg dh sombong skg ,
masa telah merubahkan sya mnjadi teha yg lain ,

p/s: izzah aku tau kau msti akn baca blog aku nie :)

sekian time kasot

Tiada ulasan:

Catat Ulasan